Likwidacja hoteli pracowniczych to nie lada wyzwanie, wymagające m.in. posiadania odpowiedniego sprzętu i planu działania, dlatego bez wątpienia opłaca się powierzyć to zadanie profesjonalistom. Dowiedz się, jaki jest zakres związanych z tym usług oraz ich szacowany koszt.
Śląsk, z uwagi na górniczy charakter regionu, to jedno z polskich województw obfitujących w hotele robotnicze. Wiele z tych obiektów czasy świetności dawno ma już za sobą, a jeszcze więcej z nich – od lat jest nieużywanych. Niszczejące budynki najczęściej przeznacza się do rozbiórki, a pozostały po nich teren – oddaje pod lukratywne inwestycje. Zanim jednak dojdzie do zburzenia ścian i wywozu gruzu, hotel trzeba posprzątać, a mówiąc fachowo: zlikwidować.
Czy warto wezwać specjalistów?
Likwidacja pomieszczenia socjalno-gospodarczego, jakim jest dawny hotel pracowniczy, to ciężka i czasem niewdzięczna praca, którą zarządcy tego typu obiektów zwykle zlecają wyspecjalizowanym firmom. Całkowite opróżnienie lokalu, obejmujące m.in. posegregowanie znajdujących się w nich przedmiotów (meble, makulatura, resztki zastawy stołowej, odzież, obuwie etc.) oraz wymontowanie elementów metalowych i armatury (wanny, prysznice, zlewy, ubikacje) czy pozostałości sprzętów AGD i RTV, wymagają użycia profesjonalnego sprzętu i… siły. A tym dysponują firmy przeprowadzkowo-likwidacyjne.
Zobacz ofertę likwidacji lokali
Kompleksowość współpracy z firmą, której zlecamy likwidację hotelu robotniczego, pozostaje nie bez znaczenia dla szybkości i jakości wykonania powierzonych zadań. Warto zatem zadbać o stuprocentową pewność tego, że praca przebiegnie sprawnie, starannie, z poszanowaniem czasu klienta oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami – i postawić na profesjonalistów.
Jakie są dostępne usługi?
Zakres usług związanych z likwidacją hoteli pracowniczych jest niezwykle szeroki, a atrakcyjność oferty dodatkowo wzrasta, gdy możliwe jest także indywidualne dopasowanie wykonywanych prac do potrzeb i oczekiwań klienta. Dlatego nie bez powodu firma Trans-Speed dba o wszechstronność i najwyższą jakość oferowanych usług, w tym:
- segregację i pakowanie mienia,
- demontaż mebli i innych sprzętów,
- porządkowanie pomieszczeń,
- wywóz odpadów w miejsce utylizacji lub na wysypisko śmieci (zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. i Decyzją nr 115/O/2010 dotyczącą transportu odpadów komunalnych wydaną przez Prezydent Miasta Katowice).
Dzięki elastycznej ofercie klient może zdecydować się na powierzenie fachowcom całości zadań związanych z likwidacją lokalu, jak również samodzielnie dokonać np. segregacji wyposażenia. Rzetelność pracowników firmy Trans-Speed sprawia, że bez obaw można przekazać im klucze do hotelu pracowniczego, a o umówionej godzinie przyjechać i… uśmiechnąć się na widok perfekcyjnego efektu końcowego.
Jakie są koszty likwidacji hotelu?
To, ile wyniesie cena za likwidację hotelu robotniczego, w dużej mierze związane jest z:
- wybranym wariantem współpracy, czyli zakresem usług, na jakie zdecyduje się Klient;
- trybem wykonania prac, np. ekspresowo;
- metrażem budynku;
- aspektami dotyczącymi mienia poddawanego segregacji, pakowaniu czy transportowi (wielkość, rodzaj, gabaryty, potrzeba zachowania szczególnej ostrożności itp.);
- kwestiami demontażu mebli i wyposażenia;
- warunkami architektonicznymi na zewnątrz i wewnątrz budynku (utrudniony dojazd, obecność windy itp.).
Szacunkowo można przyjąć, że cena likwidacji hotelu pracowniczego, w zależności od zakresu wykonywanych usług, wynosi od 700 do około 2 – 3 tysięcy złotych.